נהג חלוקה , 12 ו- 15 טון
נהג חלוקת סחורה ללקוחות החברה שבפריסה ארצית
עובד ניקיון
ניקיון המרלו,ג
מלקט יום
ליקוט סחורה באמצעות מסופון ללקוחות החברה
נהגי/ות אוטובוס – 2 משרות- מועצה האזורית באר טוביה
תיאור התפקיד:
נהיגה באוטובוס השייך לרשות המקומית או משמש אותה, והפעלתו לצורך הסעת תלמידים או הסעת נוסעים אחרים, בהתאם לצרכי הרשות המקומית.
עיקרי התפקיד:
§ הסעת נוסעים באוטובוס, בהתאם לצרכי הרשות המקומית.
§ הסעת תלמידים למסגרות חינוכיות ולפעילויות מטעם המסגרות החינוכיות.
§ טיפול בבטיחות ובתקינות של האוטובוס.
לפליינג קרגו כרמיאל דרוש/ה נהג/ת טריילר
התפקיד כולל שינוע, העמסה ופריקה של משטחים.
עבודה על משאיות חדשות, רמפה חשמלית ומלגזה חשמלית – עבודה פיזית קלה !
משרה מלאה, בשעות היום
לפליינג קרגו כרמיאל- דרוש/ה נהג/ת 15 טון – אפשרות גם ללילה
התפקיד כולל שינוע, העמסה ופריקה של משטחים.
עבודה על משאיות חדשות, רמפה חשמלית ומלגזה חשמלית – עבודה פיזית קלה !
משרה מלאה- אפשרות גם לעבודה בשעות הלילה
לפליינג קרגו בכרמיאל דרוש/ה מחסנאי/ת ממוחשב/ת
התפקיד כולל ביצוע ספירות מלאי, קליטות, עבודה על מערכת ERP, סידור סחורה ואריזה.
עובדי/ת חברה מהיום הראשון- , ביטוח בריאות פרטי, סל רווחה נרחב , אופציות קידום ,לימודים על
מסעדה שווארמה
טבח / גריל / שווארמה
ראש אגף הנדסה – החברה הכלכלית
מכרז כוח אדם מספר 9/23 לתפקיד ראש אגף הנדסה
לחברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע"מ דרוש/ה ראש אגף הנדסה.
אחריות על תחום הפיתוח והביצוע בחברה. תפקיד מגוון ומאתגר בחברה צומחת ועיר מתפתחת.
1
. רשאים להגיש מועמדים/ות העונים על דרישות הסף והקריטריונים הבאים:
דרישות השכלה וניסיון מקצועי:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים
אקדמיים בחוץ לארץ, באחד / יותר מהתחומים הבאים: הנדסה, אדריכלות או תכנון ערים.
ובנוסף: בעל חמש שנות ניסיון לפחות בתחום העיסוק הרלבנטי.
דרישת ניסיון ניהולי:
בעל שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
תנאים נוספים:
היכרות עם יישומי office , שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מעולים / חריצות ויכולת עבודה בתנאי לחץ / יכולת הובלה
ונשיאה באחריות/ יצירתיות, יוזמה, הבנה ותפיסה מהירה / רצון ויכולת למצא פתרונות / יעילות וסדר / אמינות
ומהימנות /רישיון נהיגה חובה / ידיעת השפה העברית על בוריה / כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
כפיפות: למנכ"ל החברה הכלכלית.
היקף משרה: 100% .
מועד תחילת עבודה: מיידי.
שכר: עד 70% משכר מנכ"ל החברה הכלכלית.
2
. ועדת האיתור של החברה הכלכלית תזמן לראיונות מועמדים שיראו לה מתאימים, על פי המסמכים שיוגשו לה.
3
. תנאי ההעסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת על ידי הממונה על התאגידים העירוניים במשרד הפנים ויעוגנו בחוזה
אישי.
4
. מובהר בזה כי החברה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.
5
. מודעה זו מופנית לגברים ונשים כאחד.
6
. שאלון למועמד, קורות חיים, תעודות והמלצות יש להעביר עד ליום 29/11/2023 בשעה 12:00 לכתובת מייל
yona.org.il-michrazim@kfar .
7
. פרטים נוספים אפשר לקבל בטלפון מס' 8971125-09 .
בברכה,
החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע"מ
החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע"מ. רחוב שרת 1 כפר יונה 40300
טלפון: 09-8971150 פקס: 153-9-8971185
סגן/ית גזברית
נספח א'- מכרז פנימי/פומבי מכרז מס' 364/23
לתפקיד סגן/ית גזבר
גזברות. |
היחידה |
סגן גזבר הרשות המקומית |
תואר המשרה |
דרוג המח"ר/ בכירים – העסקה בכפוף לקבלת אישור משרד הפנים 50%-40% שכר מנכ"ל
|
דרגת המשרה ודירוגה |
100% משרה |
היקף העסקה |
פנימי/פומבי. |
סוג מכרז |
סיוע בהתוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד הגזבר.
עיקרי התפקיד: o סיוע לניהול המערכת הכלכלית והכספית של הרשות, ובכלל זה הכנה של הצעת התקציב והכנה של הדוחות הכספיים בהתאם לחקיקה ולכללי ניהול חשבונות מוניציפאליים שקבע משרד הפנים. o סיוע לגזבר בגיבוש והכנת התקציב השנתי והרב שנתי של הרשות בהתאם למדיניות ראש הרשות ובכפוף להוראות הדין. o פיקוח על עבודת מחלקת גבייה – בכל עניין הקשור לארנונה הכללית, לרבות סיוע בהכנת צו ארנונה, בדיקת שומות, הכנת תשובה להשגות וליווי בהליכי ערר. o סיוע לניהול המשאבים הכספיים של הרשות וניהול תהליך גיוס המשאבים ברשות. o ניהול הכנסות באמצעות המחלקות השונות ברשות. o ניתוב הוצאות העירייה לרישום נכון בסעיפים תקציביים, הכנת דו"חות תקופתיים ולפי דרישה (לעיתים בלוח זמנים דחוף) וניתוחים כלכליים לגורמים שונים. o פיקוח על יישום מדיניות הרשות בנושא ספקים. o בקרה ואישור של כל הזמנות הרכש והעבודות בעירייה. o בקרה ופיקוח על איזון בין הכנסות העירייה להוצאותיה בהתאם לתקציב העירייה. o השגת מענקים והקצאות ממשרדי ממשלה ומוסדות אחרים כולל: איתור מענקים, זכאות העירייה, טיפול בהגשת בקשות, מעקב ומימוש. o אספקת אינפורמציה ודו"חות לרואי החשבון, למבקרים ומשרדי ממשלה. o בקרה על ספרי החשבונות. o תיאום בין גורמי יעוץ מקצועיים, לרבות גופים וחברות שיתנו שירות בתחום הגביה ו/או הפיננסים ו/או הארנונה לעירייה. o ניהול צוות העובדים. o השתתפות בישיבות מועצת העיר וייצוג עמדת מנהל הכספים/הגזבר בישיבות פנימיות ואת עמדת הרשות בפורומים חיצוניים – עפ"י צורך.
|
תיאור תפקיד |
השכלה ודרישות מקצועיות: בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה. או תעודת רואה חשבון בתוקף.
|
תנאי סף |
דרישות ניסיון: o ניסיון מקצועי – 4 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי. מנהל הכנסות/תקציבן/כלכלן/ מנהל יחידה חשבונאית ברשות מקומית או גוף סמך – יתרון. o ניסיון ניהולי- שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
|
|
דרישות נוספות: o כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוה o יישומי מחשב– שליטה ביישומי Office.לרבות אקסל – חובה.
|
|
אמינות ומהימנות, יצירתיות, יוזמה, קפדנות בביצוע, ערנות, הבנה ותפיסה, יכולת קבלת החלטות, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת תיאום ופקוח וסמכותיות, נשיאה באחריות, כושר התמדה, עמידה בלחץ זמן, עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
|
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד |
גזבר העירייה |
כפיפות |
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים מאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ובלבד שמועמדים אלו כשירים לתפקיד הנדון וכישוריהם דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים לתפקיד. |
גיוון תעסוקתי
|
מועמד/ת עם מוגבלות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.
|
מועמדים עם מוגבלות
|
בדיקת עמידה בתנאי הסף באגף במשאבי אנוש. הליכי המיון למשרה מועמדים העומדים בתנאי הסף יישלחו למבחני התאמה ע"י מכון חיצוני. |
פירוט בדבר הליכי המיון למשרה
|
בהתאם לאמור בסעיף תנאי כשירות נוספים. יובהר, כי בהתאם להוראות החוק נדרש אישור קצין משטרה בכיר כי אין מניעה להסמיכו מטעמים של שלום הציבור או ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי. |
העדר רישום פלילי |
מועד פרסום המכרז: 07/11/2023 מסמכים שחובה לצרף: 1 . טופס שאלון למועמד (ניתן להוריד באתר). 2. קורות חיים. 3. תעודות המעידות על השכלה. 4. אישורים המעידים על ניסיון מקצועי וניהולי (אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים הכוללים תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט עיסוק בתפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש). 5. צילום תעודת זהות. 6. צילום רישיון נהיגה בתוקף ככל שנדרש.
הצעות של מועמדים שתתקבלנה ללא הפרטים ו/או המסמכים כנדרש ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל, לא תטופלנה ולא תובאנה לדיון בפני ועדת הבחינה. מועמד העומד בתנאי המשרה והמעוניין בהגשת הצעה למשרה הנ"ל יגיש את הצעתו במייל : michrazim@kfar-yona.org.il או במעטפה סגורה ויפקידה בתיבת המכרזים במשרדי משאבי אנוש, שרת 4, קומה ב' כפר יונה. בקשות למכרז יש להגיש עד יום: 21/11/2023 טפסים להגשת הבקשות אפשר להשיג במשרדי הרשות המקומית בכתובת: שרת 4 כפר יונה. איש הקשר לעניין מכרז זה: משאבי אנוש בטלפון: 09-8971126.
על החתום – ראש הרשות
|
מנהלה |
המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד. |
הבהרה מגדרית |