חשמלאי/ית

סיוע באחזקת המבנים בתחום החשמל ומערכות מתח נמוך.

 

טיפול בתקלות חשמל, תקלות שבר, טיפול מונע ועבודה בגובה.

 

סיוע לטכנאי מיזוג אויר בכל הקשור לתחזוקה מונעת של המערכות ותיקון תקלות.

 

רישום ותיעוד התקלות ואופן הטיפול.

תורן/ית תחזוקה

אחריות כוללת לתחזוקת כיתות הלימוד בהיבט הלוגיסטי.  טיפול בתקלות במערכות ההגברה וההקרנה בכיתות, תמיכה לוגיסטית במהלך אירועים המתקיימים בקמפוס, תמיכה וטיפול שוטף במערכות סאונד ומולטימדיה.  אחריות לניקיון הכיתות (הפעלת עובדי הקבלן)

מנהלת משרד

היי לכולם!🙌

למרות המצב, אנחנו מגייסים מנהלת משרד שתצטרף אלינו לחברת Nextage ברעננה, משרה מלאה.

התפקיד כולל ניהול יומנים מורכבים, טיפול אדמיניסטרטיבי, מתן שירות, מענה טלפוני, טיפול בחדרי ישיבות, עבודה מול ממשקים מרובים.

אז אם יש לך ניסיון:

• ניסיון במזכירות/ ניהול משרד – חובה

• ניסיון בניהול יומנים מורכבים – חובה

• אנגלית ברמה טובה – יתרון משמעותי

• שליטה ביישומי אופיס – יתרון משמעותי

• תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית טובה מאוד

• יכולת עבודה תחת לחץ בסביבת עבודה מרובת משימות ויכולת עבודה בקצב מהיר

מוזמנים/ות לשלוח קורות חיים למייל:

jobs@Nextage.co.il

על מנת לקבל פרטים נוספים.

שנדע רק בשורות טובות וימים שקטים, אמן! 🤞

רכז/ת תחום

בניית תוכניות הלימוד

 

קיום קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם

 

טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה

 

בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות

 

מתן שירותים לסטודנטים ולסגל המנהלי והאקדמי

 

קיום ממשקי עבודה עם מגוון בעלי תפקידים במוסד

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

ניהול היומן של ראש המכון הכולל תאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בישראל ובחו”ל.

 

תאום פגישות עבודה.

 

ניהול תכתובות עם גורמים בכירים מהארץ ומחו”ל.

 

סיוע בפרויקטים של המכון, לפי הצורך.

 

ליווי ותמיכה בהכנות הנדרשות לכנסים.

 

היקף המשרה 100% .

 

גמישות בשעות העבודה.

 

איוש מיידי.

ראש אגף הנדסה – החברה הכלכלית

מכרז כוח אדם
מספר
9/23
לתפקיד
ראש אגף הנדסה
לחברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה
בע”מ
דרוש/ה
ראש
אגף הנדסה
.
אחריות על תחום הפיתוח והביצוע בחברה. תפקיד מגוון ומאתגר בחברה צומחת ועיר מתפתחת.
1
.
רשאים להגיש מועמדים/ות
העונים על דרישות הסף והקריטריונים הבאים:
דרישות
השכלה
וניסיון מקצועי
:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים
אקדמיים בחוץ לארץ, באחד
/
יותר מהתחומים
הבאים: הנדסה, אדריכלות או תכנון ערים.
ובנוסף:
בע
ל חמש שנות ניסיון לפחות בתחום העיסוק הרלבנטי.
דרישת
ניסיון ניהולי
:
בעל
שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
תנאים נוספים
:
היכרות עם יישומי
office
,
שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מעולים / חריצות ויכולת עבודה בתנאי לחץ / יכולת
הובלה
ונשיאה באחריות/ יצירתיות, יוזמה, הבנה ותפיסה מהירה / רצון ויכולת למצא פתרונות / יעילות וסדר / אמינות
ומהימנות /רישיון נהיגה חובה / ידיעת השפה העברית על בוריה / כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
כפיפות: למנכ”ל החברה
הכלכלית
.
היקף משרה:
100
%
.
מועד תחילת עבודה:
מי
י
די
.
שכר:
עד
70%
מ
שכר מנכ”ל החברה הכלכלית
.
2
.
ועדת האיתור של החברה הכלכלית תזמן לראיונות מועמדים שיראו לה מתאימים, על פי המסמכים
שיוגשו לה.
3
.
תנאי ההעסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת על ידי הממונה על התאגידים העירוניים במשרד
הפנים
ויעוגנו בחוזה
אישי.
4
.
מ
ובהר בזה כי החברה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.
5
.
מודעה זו מופנית לגברים ונשים כאחד.
6
.
שאלון למועמד, קורות חיים, תעודות והמלצות יש להעביר עד ליום
29/11/2023
בשעה
12:00
לכתובת מייל
yona.org.il
michrazim@kfar
.
7
.
פרטים נוספים אפשר ל
קבל בטלפון מס’
8971125
09
.
בברכה,
החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע”מ
החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע”מ. רחוב שרת
1
כפר יונה
403
00
טלפון:
09
8971150
פקס:

מכרז כוח אדם מספר 9/23 לתפקיד ראש אגף הנדסה

לחברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע”מ דרוש/ה ראש אגף הנדסה.

אחריות על תחום הפיתוח והביצוע בחברה. תפקיד מגוון ומאתגר בחברה צומחת ועיר מתפתחת.

1

. רשאים להגיש מועמדים/ות העונים על דרישות הסף והקריטריונים הבאים:

דרישות השכלה וניסיון מקצועי:

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים

אקדמיים בחוץ לארץ, באחד / יותר מהתחומים הבאים: הנדסה, אדריכלות או תכנון ערים.

ובנוסף: בעל חמש שנות ניסיון לפחות בתחום העיסוק הרלבנטי.

דרישת ניסיון ניהולי:

בעל שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

תנאים נוספים:

היכרות עם יישומי office , שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מעולים / חריצות ויכולת עבודה בתנאי לחץ / יכולת הובלה

ונשיאה באחריות/ יצירתיות, יוזמה, הבנה ותפיסה מהירה / רצון ויכולת למצא פתרונות / יעילות וסדר / אמינות

ומהימנות /רישיון נהיגה חובה / ידיעת השפה העברית על בוריה / כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.

כפיפות: למנכ”ל החברה הכלכלית.

היקף משרה: 100% .

מועד תחילת עבודה: מיידי.

שכר: עד 70% משכר מנכ”ל החברה הכלכלית.

2

. ועדת האיתור של החברה הכלכלית תזמן לראיונות מועמדים שיראו לה מתאימים, על פי המסמכים שיוגשו לה.

3

. תנאי ההעסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת על ידי הממונה על התאגידים העירוניים במשרד הפנים ויעוגנו בחוזה

אישי.

4

. מובהר בזה כי החברה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.

5

. מודעה זו מופנית לגברים ונשים כאחד.

6

. שאלון למועמד, קורות חיים, תעודות והמלצות יש להעביר עד ליום 29/11/2023 בשעה 12:00 לכתובת מייל

yona.org.il-michrazim@kfar .

7

. פרטים נוספים אפשר לקבל בטלפון מס’ 8971125-09 .

בברכה,

החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע”מ

החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה בע”מ. רחוב שרת 1 כפר יונה 40300

טלפון: 09-8971150 פקס: 153-9-8971185

סגן/ית גזברית

נספח א’- מכרז פנימי/פומבי מכרז מס’ 364/23

לתפקיד סגן/ית גזבר

 

גזברות.

היחידה

סגן גזבר הרשות המקומית

תואר המשרה

דרוג המח”ר/ בכירים העסקה בכפוף לקבלת אישור משרד הפנים 50%-40% שכר מנכ”ל

 

דרגת המשרה

ודירוגה

100% משרה

היקף העסקה

פנימי/פומבי.

סוג מכרז

סיוע בהתוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד הגזבר.

 

עיקרי התפקיד:

o       סיוע לניהול המערכת הכלכלית והכספית של הרשות, ובכלל זה הכנה של הצעת התקציב והכנה של הדוחות הכספיים בהתאם לחקיקה ולכללי ניהול חשבונות מוניציפאליים שקבע משרד הפנים.

o       סיוע לגזבר בגיבוש והכנת התקציב השנתי והרב שנתי של הרשות בהתאם למדיניות ראש הרשות ובכפוף להוראות הדין.

o       פיקוח על עבודת מחלקת גבייה –  בכל עניין הקשור לארנונה הכללית, לרבות סיוע בהכנת צו ארנונה, בדיקת שומות, הכנת תשובה להשגות וליווי בהליכי ערר.

o       סיוע לניהול המשאבים הכספיים של הרשות וניהול תהליך גיוס המשאבים ברשות.

o       ניהול הכנסות באמצעות המחלקות השונות ברשות.

o       ניתוב הוצאות העירייה לרישום נכון בסעיפים תקציביים, הכנת דו”חות תקופתיים ולפי דרישה (לעיתים בלוח זמנים דחוף) וניתוחים כלכליים לגורמים שונים.

o       פיקוח על יישום מדיניות הרשות בנושא ספקים.

o       בקרה ואישור של כל הזמנות הרכש והעבודות בעירייה.

o       בקרה ופיקוח על איזון בין הכנסות העירייה להוצאותיה בהתאם לתקציב העירייה.

o       השגת מענקים והקצאות ממשרדי ממשלה ומוסדות אחרים כולל: איתור מענקים, זכאות העירייה, טיפול בהגשת בקשות, מעקב ומימוש.

o       אספקת אינפורמציה ודו”חות לרואי החשבון, למבקרים ומשרדי ממשלה.

o       בקרה על ספרי החשבונות.

o       תיאום בין גורמי יעוץ מקצועיים, לרבות גופים וחברות שיתנו שירות בתחום הגביה ו/או הפיננסים ו/או הארנונה לעירייה.

o       ניהול צוות העובדים.

o       השתתפות בישיבות מועצת העיר וייצוג עמדת מנהל הכספים/הגזבר בישיבות פנימיות ואת עמדת הרשות בפורומים חיצוניים – עפ”י צורך.

 

תיאור תפקיד

השכלה ודרישות מקצועיות:                                 

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל

הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה.

או

תעודת רואה חשבון בתוקף.

 

תנאי סף

דרישות ניסיון:

o       ניסיון מקצועי 4 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

מנהל הכנסות/תקציבן/כלכלן/ מנהל יחידה חשבונאית ברשות מקומית או גוף סמך – יתרון.

o       ניסיון ניהולי- שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

 

 

 

דרישות נוספות:

o       כושר הבעה בכתב ובע”פ ברמה גבוה

o       יישומי מחשב– שליטה ביישומי Office.לרבות אקסל – חובה.

 

 

אמינות ומהימנות, יצירתיות, יוזמה, קפדנות בביצוע, ערנות, הבנה ותפיסה, יכולת קבלת החלטות, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת תיאום ופקוח וסמכותיות, נשיאה באחריות, כושר התמדה, עמידה בלחץ זמן, עבודה בשעות בלתי שגרתיות.

 

מאפייני העשייה

הייחודיים בתפקיד

גזבר העירייה

כפיפות

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים מאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ובלבד שמועמדים אלו כשירים לתפקיד הנדון וכישוריהם דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים לתפקיד.

גיוון תעסוקתי

 

מועמד/ת עם מוגבלות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

 

מועמדים עם מוגבלות

 

בדיקת עמידה בתנאי הסף באגף במשאבי אנוש.

הליכי המיון למשרה מועמדים העומדים בתנאי הסף יישלחו למבחני התאמה עי מכון חיצוני
במקרה של ריבוי מועמדים תהא העירייה רשאית לבחור מבין המועמדים 8 מועמדים מתאימים למשרה אשר הם בלבד מתוך כל המועמדים יוזמנו להופיע בפני ועדת המכרזים.

פירוט בדבר הליכי

המיון למשרה

 

בהתאם לאמור בסעיף תנאי כשירות נוספים. יובהר, כי בהתאם להוראות החוק נדרש אישור קצין משטרה בכיר כי אין מניעה להסמיכו מטעמים של שלום הציבור או ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי.

העדר רישום פלילי

מועד פרסום המכרז: 07/11/2023

מסמכים שחובה לצרף:

1 . טופס שאלון למועמד (ניתן להוריד באתר).

2. קורות חיים.

3. תעודות המעידות על השכלה.

4. אישורים המעידים על ניסיון מקצועי וניהולי (אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים הכוללים תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט עיסוק בתפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש).

5. צילום תעודת זהות.

6. צילום רישיון נהיגה בתוקף ככל שנדרש.

 

הצעות של מועמדים שתתקבלנה ללא הפרטים ו/או המסמכים כנדרש ו/או לאחר  המועד הנקוב לעיל, לא תטופלנה ולא תובאנה לדיון בפני ועדת הבחינה.

מועמד העומד בתנאי המשרה והמעוניין בהגשת הצעה למשרה הנל יגיש את הצעתו במייל : michrazim@kfar-yona.org.il  או במעטפה סגורה ויפקידה בתיבת המכרזים במשרדי משאבי אנוש, שרת 4, קומה ב כפר יונה.

בקשות למכרז יש להגיש עד יום: 21/11/2023  טפסים להגשת הבקשות אפשר להשיג במשרדי הרשות המקומית בכתובת: שרת 4 כפר יונה.

איש הקשר לעניין מכרז זה: משאבי אנוש בטלפון: 09-8971126.

 

על החתום ראש הרשות

 

 

 

 

 

 

מנהלה

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.

הבהרה מגדרית

עובד סוציאלי – תחום משפחות

בואו לעבוד במחלקה משפחתית וקטנה עם המון תמיכה מקצועית ואפשרות לימוד.

דרוג ודרגה: עו”ס, בהתאם להסכם העו”ס החדש. כולל אחזקת רכב ותנאים נוספים.

היקף משרה: 50%

משימה מרכזית:

טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, משפחתי וחברתי על ידי יעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפנייתם למוסדרות השירותים הרלוונטיים על פי השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע בפועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לשירותים חברתיים.

 עיקרי התפקיד

 

         א.         טיפול פרטני קבוע בפונים ובמשפחות.

         ב.         איתור בודדים ומשפחות בעלי קשיים בקהילה וטיפול בהם.

          ג.          סיוע וקידום עניינם של פונים במוסדות שונים בקהילה ומחוצה לה.

         ד.         בניית תכניות טיפול אישיות משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות למען הפונים בהתאם לצרכים.

         ה.         ייזום והשתתפות בוועדות ובצוותים רב מקצועיים.

          ו.          איסוף נתונים, מיפוי, זיהוי צרכים, יצירת קשר אישי וטיפולי, ליווי אישי ובניית מוטיבציה לשינוי אצל אוכלוסיית הלקוחות.

 

 

 

 

איש/ אשת אחזקה לאולם ספורט

לאולם הספורט של המועצה האזורית חוף השרון בישוב בית יהושע דרוש/ה  איש/ אשת אחזקה.

העבודה הינה במשרה מלאה (8.15 שעות ביום) מיד יום החל משעות הצהריים ועד הערב.

 תיאור תפקיד :

1.      אחריות על הפעלת אולם הספורט לשימוש החינוך הגופני בבית הספר, אימונים ומשחקים של אגודות הספורט, אירועים ומפעלי ספורט, כולל תיאום שעות הפעילות עם גורמים פנים מועצתיים וחוץ.

2.      אחריות על תחזוקת האולם וניקיונו, טיפול מונע ובטיחות.

3.      עבודה משעות הצהריים בעיקר (עבודה בסופי שבוע, חגים וחול המועד לפי הצורך ).

 

 

דילוג לתוכן