LOGO

רכז/ת כוח אדם

תיאור התפקיד: 

טיפול בנושאי כוח אדם מנהלי ואקדמי, כולל:

טיפול בנושאים הקשורים להעסקת עובדים, ממועד תחילת עבודתם ועד לסיום/פרישה.

טיפול בנושאי נוכחות.

טיפול בנושאי פרט, לרבות שכר לימוד, אישור עבודה, אגודות מקצועיות ועוד.

בקרה על תקציבי כוח אדם.

הנחייה מקצועית ליחידות הקמפוס בנושאי כוח אדם.

עבודה על מערכות ממוחשבות: נוכחות ושכר.

קבלת קהל ומתן סיוע ומענה לפונים.

קשר עם מגוון גורמי מנהל באוניברסיטה ומחוצה לה.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות התפקיד: 

תואר אקדמי- רצוי. תעודת בגרות מלאה- חובה. 

ניסיון של מספר שנים בעבודה בתחום משאבי אנוש.

ידע והתמצאות בדיני עבודה והסכמים – יתרון.

ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח והבעה וידיעה טובה של השפה האנגלית.

ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.

ניסיון במערכת נוכחות חילן-נט ובמערכת ERP – יתרון.

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.

יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.

יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ”י הצורך.

כפיפות: למנהלת מדור כוח אדם ובקרה.

דרוש.ה מנהל.ת פרויקטי פיתוח ארגוני

דרוש.ה מנהל.ת פרויקטי פיתוח ארגוני**

האם את/ה בעל.ת ניסיון בעולם הפיתוח הארגוני? יש לך/לך רקע בניהול תהליכים ופרויקטים רוחביים?

💜💛 *מנורה מבטחים* מחפשת מנהל.ת פרויקטי פיתוח ארגוני להצטרפות לצוות המקצוע והמוביל שלנו. 💜💛

*תיאור התפקיד:*

– אחריות והובלת פרויקטי ליבה חוצי מארגון בעולמות פיתוח ארגוני, כולל פיתוחי מנהלים, הערכת ביצועים, סקרי מחוברות ועוד.

– אחריות על ישום תכנית העבודה וליווי תהליכי שינוי בתחום הפיתוח הארגוני.

*דרישות התפקיד:*

– ניסיון ביעוץ, הנחיה וניהול פרויקטי פיתוח ארגוני בטווח של 2-3 שנים מתוך ארגון או חברת ייעוץ – חובה!

– ⁠יכולת רתימה ועבודת ממשקים

– ⁠רקע בניהול תהליכי רוחב 

– ⁠יכולות בינאישיות מעולות!

אם אתה/את אחד/אחת שמחפש/ת אתגרים חדשים, יכולת השפעה רחבה וסביבה דינמית ומגוונת, אנחנו מחכים לשמוע ממך!

שלח/י קורות חיים : Michalshlo@menoramivt.co.il

עוזר/ת חשב

תיאור התפקיד:

עריכת דוחות כספיים

עבודה שוטפת מול ממשקים בחברה ומחוצה לה.

סיוע בדוחות הרבעוניים והשנתיים של חברת האם הנסחרת.

סיוע בדוחות המס של החברות בקבוצה.

אחריות על דיווחי המע”מ עבור חברות הקבוצה בחו”ל וממשק ישיר מול משרדי הרו”ח המקומיים.

 

 

חשב/ת שכר

תיאור התפקיד:

אחריות על חישוב וביצוע משכורות חודשיות לעובדים.

הכנה וריכוז דוחות נסיעה לחו”ל של עובדי החברה.

אחריות על כרטיסי אשראי חברה ורישום ההוצאות.

קליטת חשבוניות של ספקים בארץ ובחו”ל.

עריכת דוחות כספיים .

• סיוע בדוחות הרבעוניים והשנתיים של חברת האם הנסחרת.

סיוע בדוחות המס של החברות בקבוצה.

אחריות על דיווחי המע”מ עבור חברות הקבוצה בחו”ל וממשק ישיר מול משרדי הרו”ח המקומיים.

 

דרוש/ה מתאם/ת גיוס לתפקיד התחלתי בתחום הגיוס הטכנולוגי.

בוא/י להצטרף לבית הספר הטוב ביותר לגיוס טכנולוגי!

ל-NESS דרוש/ה מתאם/ת גיוס לתפקיד התחלתי בתחום הגיוס הטכנולוגי.

התפקיד כולל השתלבות בצוות מוביל, אחריות על פרסום משרות,

סינון ומיון קורות חיים וביצוע ראיונות טלפוניים, כתובת חוות דעת.

אפשרויות קידום מגוונות בעולמות המשאבי אנוש.

משרה מלאה, בתל אביב ומעבר לרעננה , במתכונת היברידית.

דרישות:

תואר ראשון רלוונטי – חובה.

מוטיבציה אין סופית לתחום הגיוס הטכנולוגי – חובה.

ניסיון בעולם הגיוס/ מכירות – יתרון משמעותי.

לשליחת קורות חיים יש לשלוח למייל הבא ולציין בנושא את שם המשרה:

shoval.gibly@ness-tech.co.il

עוזר/ת חשב לחברה גלובאלית במרכז

תיאור התפקיד:

עריכת דוחות כספיים

עבודה שוטפת מול ממשקים בחברה ומחוצה לה.

סיוע בדוחות הרבעוניים והשנתיים של חברת האם הנסחרת.

סיוע בדוחות המס של החברות בקבוצה.

אחריות על דיווחי המע”מ עבור חברות הקבוצה בחו”ל וממשק ישיר מול משרדי הרו”ח המקומיים.

 

מנהל/ת חשבונות בתל אביב

תיאור התפקיד:

הנהלת חשבונות של הסניף, הפקת חשבוניות ללקוחות, גבייה מול לקוחות ובקרה על מערך הגבייה, רשום חשבוניות ספקים, התאמות בנקים, מע”מ, הגשת דוחות מס ודיווחים לרשויות, ניהול תזרים מזומנים, ניהול קופות קטנות וקופות של החנות. טיפול ברכוש קיים, תשלומים, מעקבים. העברת נתוני שכר ודוחות נוכחות לחשבת שכר.

 

שעות עבודה: ימים א-ה 8-16

רפרנט/ת תפעול ושירות לקוחות

מענה טלפוני שירותי ויצירתי , פתרון בעיות ללקוחות החברה הקלדה ותיעוד הפניות במערכת הארגון תיאום הגעת אנשי שירות ללקוחות העבודה במשרה מלאה 08:00-16:30

דילוג לתוכן