LOGO

מנהל/ת משאבי אנוש זמנית 9 -6 חודשים

מנהל/ת משאבי אנוש זמנית 9 -6חודשיםלחברה יצרנית ותיקהמיקום-משגבניהול והובלת תחום משאבי אנוש בארגון.ניהול רכזת משאבי אנוש.אחריות ופיקוח על תחומי גיוס .ליווי ותמיכה בכלל עובדי ומנהלי החברה לאורך מחזור חיי העובד.קליטת עובדים חניכה/הסמכה, הגדרות תפקיד, שימור, סיום העסקה, פרישה.טיפול בנושאי פרט ורווחה, דוחות נוכחות, טיפול בחופשות, מחלות, אישורי העסקהמענה לפניות העובדים.טיפול באדמיניסטרציה של משאבי אנוש.אחריות ותפעול […]

דרוש/ה ראש לשכה במשרה מלאה לאחד מהרשויות המקומיות בדרום.

דרוש/ה ראש לשכה במשרה מלאה לאחד מהרשויות המקומיות בדרום. העבודה כוללת ניהול יומן ותאום פגישותעבודה אדמיניסטרטיביתועבודה מול ממשקים רבים. דרוש/ה מישהי/ו תקתקנ/ית מסור/ה, שאוהב/ת לעבוד עם אנשים , מסודר/ת ומאורגנ/ת. אנא שלחו קורות חיים למייל הבא: rosh_darom@walla.co.il

דרוש/ה PA

אני מחפשת PA למנכ”ל שלנו. חברת סטארט אפ, יושבים ביקנעם ובתל אביב.מישהי שכבר עשתה את התפקיד בעבר.אנגלית ברמה גבוה, ראש גדול.אשמח לקו”ח מתאימים vickys@chain-reaction.io

רכז/ת פרסום משרות וניהול מקורות גיוס לחברת השמה. עבודה מהבית 🏠 🤩50% משרה

רכז/ת פרסום משרות וניהול מקורות גיוס לחברת השמה. עבודה מהבית 🏠

🤩50% משרה בימים אה. שעות14-9🕐

💰שכר בסיס + בונוסים על כל השמה💵❗🤩 עבודה עם יעדים 📈

🔹איתור מועמדים לחברות רבות במשק ותפקידים מגווניםתעשייה, תפעול, הייטק, פארמה, שירות, בכירים, כספים, קמעונאות, גיוסי מאסה, ועוד

🔹עבודה צמודה עם מנהלת גיוס בהתאם לתוכנית עבודה

במסגרת התפקיד👇👇👇

✔️ניסוח ופרסום משרות ומיון קורות חייםללא ראיון עומק למועמדים. ידרש לעיתים לבצע ראיון ראשוני

✔️בניית תוכנית סורסינג ופיתוח מקורות גיוס

✔️ ייזום רעיונות יצירתיים והובלת תהליכים לפיתוח מקורות גיוס

✔️מדידה ובקרה של אפקטיביות מקורות הגיוס

🛑נדרש

✔️ידע וניסיון מוכח בגיוס בעולמות תעשייה, גיוסי מאסה לצד תפקידים מקצועיים

✔️ידע נרחב של מקורות גיוס ויכולת לייצר מקורות גיוס חדשים

✔️ניסיון עבודה בCANVA

מנהל/ת back office למחלקת מכירות ועוזר/ת אישית לסמנכ”לית המכירות

# ניהול אדמיניסטרטיבי: תמיכה מלאה למערך המכירות, יד ימינה של סמנכ”לית מכירות.

# אחריות על גיוס עובדים לחברה בעיקר דרך רשתות חברתיות קבוצות פייסבוק וכו‘.

# משימות לוגיסטיות אל מול סניפי החברה.

# משימות משרדיות נוספות במידת צורך ועל פי שיקול הדעת של החברה.

# בדיקת דוחות וניתוחם עבור סמנכ”לית המכירות.

# הזמנות ציוד משרדי.

# אחריות על אירועי חברה .

המשרה הינה בימי ראשון- חמישי בשעות 8:30-16:30 במשרדי החברה בראש העין .

 

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת בחצי משרה

סיוע למנהלת הלשכה בכל המטלות המשרדיות

מענה טלפוני ופרונטלי לפונים ללשכה וניתובם לגורמים הרלבנטיים

תיאום פגישות

ניהול יומן ולוח זמנים אינטנסיבי ומשתנה

הכנת מצגות

 

משרה חלקית בין הימים א’-ה’ (4 שעות ביום)

דרוש/ה מנה”ח סוג 2/3 לתחום הלקוחות

דרוש/ה מנה”ח סוג 2/3 לתחום הלקוחות

חברה באזור הקריות

לתפקיד גבייה מלקוחות, התאמות וגיול חובות.

דרישות לתפקיד:

ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הגביה של לקוחות בארץ ניסיון של שנתיים לפחות בחברות גדולות עם ריבוי לקוחות, שקים, סניפים. עמידה בלחץ ובלוחות זמנים. משרה מלאה. ידע בתוכנת פריוריטי- חובה!!

אימייל : חובה לציין משרה 1319

 jobs.mendelson@adamtotal.co.il

דרוש/ה דרוש/ה מזכיר/ת חברה

דרוש/ה  דרוש/ה מזכיר/ת חברה

לפרטים נא לשלוח קו״ח לחגית סיגל

  hagitwork22@gmail.com

מס׳ משרה  #247724

סוג משרה  אדמיניסטרציה

תפקיד  מזכירות בכירה, מנהל אדמיניסטרטיבי

חברה מובילה בכפר סבא דרוש/ה מזכיר/ת חברה.

העבודה כוללת: מענה טלפוני, תאום פגישות, ניהול יומן וסיוע אדמיניסטרטיבי לכלל מנהלי המחלקות החברה, טיפול באישורי כניסה מול מוסדות ביטחוניים וממשלתיים, מענה ללקוחות החברה.

עבודה משרדית שוטפת כולל: הקלדות נתונים, עדכוני מערכת ותיוק מסמכים, סיוע ברווחת העובדים וימי גיבוש.

משרה מלאה 8:00-17:00 (יום ג יום מקוצר עד 16:30)

ניסיון אדמיניסטרטיבי בתפקיד דומה – שנתיים ומעלה – חובה

יכולת עבודה עם ריבוי משימות יתרון

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה

יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון

יחסי אנוש מעולים

שליטה מלאה על מערכות מחשוב ואופיס

 

* משרה מס׳ #247724 מיועדת לגברים ונשים כאחד

דילוג לתוכן